Hogyan lehet megoldani az „550-es küldés sikertelen” hibaüzenetet?
A leggyakoribb SMTP hibakód az e-mail küldésekor 550. Az SMTP hiba 550 általános hibaüzenet. Ez azt jelenti, hogy az e-mailt nem lehet elküldeni.
Ez a hibaüzenet akkor jelenik meg, ha a feladó e-mail fiókja nem létezik a cPanel rendszerben, vagy ha a tartomány MX bejegyzési rekordjai rosszul vannak konfigurálva a cPanelben.Tegyük fel például, hogy amikor egy parkoltatott domaint, egy kiegészítő domaint vagy akár egy teljes cPanel-fiókot ad hozzá (ha Ön viszonteladó), és ha a domain MX rekordjai (a domain regisztrátornál beállítottak szerint) egy külső e-mail szolgáltatóra mutatnak, akkor a cPanel MX bejegyzéseit is be kell állítania a külső e-mail szolgáltató használatához.
Ezen kívül a cPanelben létre kell hoznia az üzenetek küldésére használni kívánt e-mail fiókokat.
Győződjön meg arról, hogy az üzenetek küldésére használt e-mail fiók valóban létezik a cPanelben, és hogy a megfelelő felhasználónevet és jelszót használja az SMTP-hitelesítéshez:
1 Jelentkezzen be a cPanelbe.
2 E-mail fiókok >> Kezelés
Ha a tartomány távoli e-mail szolgáltatót használ, győződjön meg arról, hogy az MX bejegyzések megfelelően vannak beállítva a cPanelben:
1 Jelentkezzen be a cPanelbe.
2 A Zónaszerkesztő alatt >> Válasszon tartományt >>Manage >>Email Routing configuration
3 Válassza a "RemoteMail Exchanger" lehetőséget
Ha a tartomány helyi e-mail szolgáltatót használ, győződjön meg arról, hogy az útválasztás "Local Mail Exchanger"-re van állítva.